bloggtorka idag.

Insåg att jag inte har bloggat så mycket idag. Eller ja det blir väl igår för nu har klockan blivit över tolv. Stack till slut iväg till gymmet och körde ett långt och svettigt konditionspass, sen har jag jobbat fyra timmar, kommit hem, gjort lunchlåda och nu sitter jag här.

Roligare än såhär blir det faktiskt inte! I helgen måste jag börja packa och så eftersom jag åker uppåt på måndag morgon, tur att jag har världens bästa vän som kör mig till Arlanda för jag ogillar lokaltrafiken och Arlanda express..usch! Sen så får vi ju säga hejdå till varann där innan jag åker..känns tråkigt att vara ifrån min kära sambo i hela nio dagar. JAG KOMMER SAKNA DIG ANNIE .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0