just gonna stand there and watch me burn

Helt slut efter arbetsdagen, man blir lagomt sliten av att jobba 10 timmar. Sen har det var helt sinnessjukt mycket folk idag så jag har varit rätt snurrig och allmänt virrig. Kundernar började väl undra vad jag höll på med i slutet. haha.

Nej men seriöst, alla kan ju göra fel, även den bästa! ;)

Inväntade Annie i lunchrummet så vi kunde göra sällskap hem till våran enkla boning. Elin hakade också på! Just nu står Annie och kockar så vi har lunch imorgon till jobbet, medans maten är i ugnen så diskar hon också. Var fan får du all energi ifrån människa?? Eller vänta, jag vet, POWERKING! Kom på att hon halsade en på tåget hem.

Äh, om man kanske skulle göra lite nytta? Sitter ju bara framför dumburken, medans frugan ordnar i köket.

på måndag åker jag äntligen hem till mammsen <3, woop woop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0