kom på en sak precis.

jag har varit singel i exakt 5 månader imorgon. känns det bra? ja det gör det. vill ni veta varför? jo, nu ska jag ta och berätta hur det ligger till. jag var inte glad, jag var inte lycklig, jag ville mer och då menar jag inte angående sexliv osv, utan det var något som saknades. jag har aldrig mått så bra som jag gjort under tiden jag varit singel. mina vänner betyder allt för mig. och att jag börjat umgås mer med mina vänner nu är guld värt! <3 utan er skulle jag inte vara någon. min familj&mina vänner har alltid funnits där för mig och jag är så himla tacksam för att ni finns där.

att göra slut var nog det bästa beslutet jag tagit någonsin. jag behövde/behöver egentid.

jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0