Usch och fy. Jag har börjat tänka för myck...

Usch och fy. Jag har börjat tänka för mycket nu på senaste. Det är inte på saker som gör mig ledsen eller så, utan saker som mest gör mig förbannad. För när man är som gladast/lyckligast kommer alltid något emellan som gör att glädjen vänder helt och man börjar tänka. Igen. För inte så längesen var jag hur glad som helst över en grej, men efter inte så lång tid vände det och jag blev sårad. Du var min trygghet när det kändes jobbigt i slutet av mitt och Emils förhållande. Sen hände något. Och jag har fortfarande ingen aning om vad orsaken var. Sitter än idag, 5 månader senare och funderar. Jag har hela tiden intalat mig själv att inte bry mig. Men det är lättare sagt än gjort. Jävla skiiit :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0