what you don't understand is that i'll catch a grenade for ya.

Jahapp, då vart man sjuk också. Det känns väl sisådär. Skulle egentligen ha slutat tre men gick vid halv tolv istället, hatar att förlora pengar och jag hatar att jag inte heller kan träna idag. Jag som hade packat gymväskan och allt imorse och så blir jag sjuk. skitpisshelvete.

Aja, kan ju vara bra att ta det lite lugnt också. Hoppas bara att jag blir frisk till fredag, ska ju få gå på fest med en massa militärer, och vem vill missa en fest med massa män i uniform liksom? Not me ;)

Vill bara att min sambo, min bästa vän och min bästa Annie ska komma hem och underhålla mig. Jag har tråkigt och har bara varit hemma i 10 minuter. Det suger.

Nu har jag i alla fall bokat resan hem till mamma och mina älsklingsbröder, den 20:e åker jag äntligen hem och det ska faktiskt bli riktigt riktigt skönt att få komma hem och vara liten för en stund. Känner att vuxenlivet springer ikapp mig och jag hinner fan inte med. Jag hatar att vara vuxen, man har så mycket ansvar och så mycket saker att ta tag i hela tiden. Man måste tänka vuxet och försöka hantera saker&situationer helt annorlunda. Det är faktiskt jobbigt!

Det är ju till och med 1:a December idag. Om 23 dagar är det julafton och om 30 dagar är det nyårsafton. Jag fattar helt seriöst inte var 2010 tog vägen. Hela det här året har gått helt sjukt snabbt. Men det kanske är för att jag har hunnit göra så himla mycket&för att det har skett så himla mycket förändringar i mitt liv. Aja, man får ju bara hoppas på att 2011 blir ett bättre år och att man kanske hinner med nästa år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0