att söka jobb

Att söka jobb är inte det enklaste, man måste vara aktiv och för att ens få något jobb är det oftast erfarenhet som krävs. Tycker det är så synd att dom inte kan ge alla stackars människor en chans innan dom säger att det inte behövs folk fast dom behöver hur många som helst. Nåväl.

Jag kom precis hem, har varit och sökt tre jobb idag och det låter lovande. Dom skulle höra sig om någon vecka så vi får väl se hur det blir med den saken! Känner att jag vill komma tillbaka till jobbandet nu i alla fall. Efteråt åkte jag till Lisa och snackade lite skit, fikade och hade trevligt, innan jag kom hem var jag och handlade till middagen som Emil snart ska börja med. Det blir cottage paj, ska blir spännande och se hur det smakar.

Har ni smakat det någon gång?
Själv har jag aldrig ätit det men jag har däremot ätit shephards paj som är ungefär något liknande..tror jag ? Men det är säkert svingott :P..Är hungrig som en varg!

Ser fram emot träningen ikväll också ;D!! Pussis

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa eller hur, dom är sjukt dyra. Men jag funderar på att beställa dom iaf.. Haha.. Fast det känns ju en aning onödigt :P Ska spana efter något liknande kanske. :)

2010-02-23 @ 19:09:24
URL: http://chaarin.blogg.se/
Postat av: JenU♥

Fin blogg!

Haft en bra dag?

Kram / JenU♥

(http://Saavefors.blogg.se

2010-02-23 @ 20:18:25
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0