ett kort inlägg kan jag väl hinna med

Godkväll! Idag har jag varit fruktansvärt BAKFULL. Usch säger jag! Och ändå ska jag genomgå samma procedur imorgon, det är ju helt sjukt att man utsätter sig för en sådan hemsk smärta. Sjuka människa!! Hade hur som helst en sjuuukt rolig kväll med härligt partyfolk :)..det måste göras om snarast. Eller hur brudar? ;)

Sitter precis och dricker en cider, lite mör är man men det går ner, haha! Har duschat och gjort mig i ordning, eller jag ska sätta mascara och fixa håret snart. Men jag måste ju underhålla mina läsare också! Ikväll ska vi på Western Farm i Boden och där är det en massa folk man känner, bla Maddis, Allex, Carro R och Heidi! Ser fram emot kvällen, Alcazar skulle tydligen spela, inte för att jag är något fan men det kan ju alltid vara kul att lyssna på sådan musik också. Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att tillägga, måste gå och göra mig helt klar så man slipper stressa innan vi ska åka. Chauffören kommer runt tio och då måste jag vara helt klar, vill ju hinna förfesta litegrann också.

Hur som helst, ha en bra lördagskväll. Det ska jag ha! ;)

SKÅL!


Kommentarer
Postat av: JenU♥

Svar: Härligt att höra =)

Hoppas att du får jobbet =)



Jodå här är det bara fint =)

Kram

2010-02-27 @ 21:07:18
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Tack så hemskt mycket snygging, gullig du är ;D Hoppas du har en fin söndag - själv är jag.. tja död typ :P

2010-02-28 @ 14:42:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: linnea

blev fest igår, så får ta det lugnt idag :) själv ?

2010-02-28 @ 15:07:50
URL: http://lineaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0