Godmorgon!

Denna morgon har varit konstig, har för det första vaknat tusen gånger och det är sjukt störande..flera gånger innan Emil stigit upp för att han snosade, sen när Amanda gick igenom sovrummet, en gång när hundarna stod i dörröppningen och glodde, en gång när Emil ringde och väckte mig och sa att jag måste kolla pannan om den kommit igång igen och ännu en gång när Emil ringde för att fråga om jag kollat det! Suck..jag gav helt enkelt upp med sovandet nu. Det är sjukt kallt här inne och jag sitter man pannband, dunjacka, två tröjor dubbla sockar och mjukisar..Dessa eländiga pannor! Sotarn skulle komma hit senare och titta på den så vi slipper frysa ihjäl :).

Idag har jag inga speciella planer, funderar på att gå ut på en promenix senare, eller på ett tag. Känner att jag behöver röra på mig. Det är närmare 20 minus ute, men man får helt enkelt klä på sig ordentligt så slipper man frysa! Man lär ju piggna till om inte annat :P. Ska kolla med Allex vad hon har för sig så kanske man kan hitta på något coolt med henne :)

hörs senare! Nu ska jag knopa ihop ett kollage ;D..såå jävla KUL! haha. ( nu förstår jag er farmvillare på FB, det finns mycket man kan bli beroende av ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0