Ja, jag vet..

..att jag borde göra något! Men vad? Tröck precis i mig 5 bitar choklad, nu är jag mätt och belåten, dock fruktansvärt törstig, men jag orkar inte gå ifrån filten som värmer mig. Tänk om Emil varit här, då hade han nr 1: kunnat värma mig, nr 2: hämtat vatten åt mig. Han kommer hem efter fyra, känns som att jag inte orkar vänta tills dess. Vill ha vatten nu och värme..Emil fixade pannan men det verkar inte komma så mycket värme alls. Det är bara runt 14 grader här inne och så ska det icket vara.

hmm..man kanske ska klä på sig typ tre par byxor, täckbyxor, fyra tröjor, tre par sockar och en fet jacka och ta ut hundarna på promenad? Låter rätt lockande men kallt som fan..aja helvete nu är jag rastlös!

NU GÅR JAG UT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0