Lasagne!

Godeftermiddag!

Idag har vi inte gjort så hemskt mycket om jag ska vara ärlig. Har hunnit med en morgonpromenad innan frukost (vaknade dock just innan tolv), när jag kom hem gjorde jag frunch som bestod av omelett och sallad..supergott&fräscht! Sen har jag duschat och gjort mig i ordning, därefter har vi varit runt lite och letat efter ett matbord men det finns knappt nå som är intressant..det är så dyrt! Har kikat på ett enkelt på jysk som vi kan ha tillsvidare men det fanns inte något visningsex, man vill ju se hur det ser ut innan man bestämmer sig. Så vi bestämde oss för att åka hem och fundera på saken, så vi har fortfarande inget matbord! :( Efteråt gick vi och handlade mat, lagar just lasagne till middag och det ska bli sjukt gott, tror jag har lyckats grymt bra, ostsåsen&köttfärssåsen var helt perfekt kryddad, stolt om jag får säga det själv. Inge gym idag heller om vi inte pallrar oss dit senare, vore skönt. Men jag känner mig rätt trött?! suck..men jag vet att bara jag börjar träna så är jag pigg som fan igen.

nåväl, måste gå och titta till maten! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0