lite bilder från lördagen..


förförfesten..Viktor&Emil


I taxin påväg till den riktiga förfesten..Babe&Jag


På den riktiga förfesten. Emil, Simon, Viktor och David


Viktor och David fann varann..


Sen skulle Viktor klippas (for your information, tjejerna på festen går frisörlinjen, dom misslyckades. Jag fick åtgärda det dagen efter (proffsigt gjort av dom) som tur var hade jag skills för att fixa det)


Evelina och Jag


David ville att jag skulle ta bild på honom med Viktors väst. Han ville veta om det passade honom. haha!


Tummen upp sa Emil. På Cleo.


En outfit bild på Cleo..Body från Monki, lånade Amandas kjol den kommer också från Monki, väskan är också Amandas (köpt i Egypten) resten är oväsentligt!

Hade sjuukt skoj i alla fall. Tack alla trevliga människor för en riktigt trevlig kväll! :)



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

snygging =)

2010-02-23 @ 23:18:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0