nu är klockan mycket.

Klockan har hunnit bli en hel del nu men jag är knappt trött..har plockat in det sista som fanns att plocka in så nu ser det okej ut. Vi behöver fortfarande inhandla ett köksbord + stolar och lite annat smått som behövs men pengar räcker inte riktigt till. Det är lite jobbigt att vara arbetslös. Hade tänkt försöka hinna med lite jobbsökande imorrn så man får igång sin ekonomi igen, vore som skönt. Laddade precis ner senaste avsnittet av Desperate Housewives som jag tänkte se nu och sen blir det att dejta sängen tillsammans med Emil.

Tidigare under dagen eller kvällen kanske jag ska säga så var vi och hämtade upp Viktor på hans jobb, sen åkte vi och handlade mat till middagen. Jag släppte av dom hemma och for vidare till mamma för att hämta madrass&extratäcken eftersom Viktor ska sova här inatt. Så när jag kom hem igen var maten klar och det smakade grymt gott, egenpanerad schnitzel med kryddad potatis i ugn och hemmagjord sås plus sallad till det..fyfan vad gott det var! Hade kunnat äta ett till mål just i denna stund. Sen har jag fixat disken och därefter såg vi på nya Beck i stormens öga och åt godis. Mumma!

Det blev tyvärr inget gymbesök idag, det glömdes helt enkelt bort. Eller vi hann inte, men det är bara en av alla ursäkter som finns. Imorgon vill jag träna, men söka jobb är prio ett!

näfan, ska se DH nu. Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0