Slut för denna gång.

Såg precis finalavsnittet av Paradise Hotel och det var Jackie&Patrick som tog hem vinsten. Lite tråkigt att det är över för denna gång, tycker det är rätt kul att se på när folk skämmer ut sig i tv :)..Haha! Tror vi ska ta och se på The Mentalist nu och sen blir det sängen, tänkte gå ut och ta en morgonpromenad om jag vaknar i tid. Sen vi flyttat upp har jag sovit 12 timmar per natt och är ändå trött, men jag tror att mycket ligger i att jag inte tränat alls på senaste tiden och det känns surt. Man har blivit lite lat..det suger! Får se om man kanske pallrar sig till gymmet imorgon och bränner lite fläsk, det skulle göra gott!

Nu säger jag godnatt i bloggen för idag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0