bloggtorka..

..eller jag har inte haft tid till att skriva!

I fredags efter jobbet när jag kom hem satt Emil&Tobbe i soffan och smuttade på öl. Vi skulle tydligen ut och festa? Blev smått chockad faktiskt. Men kvällen var helt okej!

Lördagmorgon vaknade vi runt elva och tog det lugnt en stund, senare beställde vi pizza och såg på Family guy. Sen åkte vi på systemet och ordnade alkohol inför askedsfesten som vi hade i lördags. Efter systemet åkte jag och jobbade till kvart över nio, när jag kom hem hade jag arbetskläder på mig och folk satt redan i soffan och drack..blev en aning stressad haha. Nåväl kvällen vart mycket lyckad, det kom lagomt mycket folk, inge spya, inga tasiga glas osv. Det var perffans!

Idag är det måndag och vi ska börja packa inför flytten är det tänkt. Flyttlasset som vi trodde skulle gå den 31:a ska gå redan på onsdag så vi måste packa det som vi inte behöver en och en halv vecka framöver. Äter just frukost, tänkte se på något vettigt program, äta upp och sen byta om! För idag ska jag träääääna :D.

hörs senare. bilder och så från helgen lägger jag upp senare idag om jag orkar ;D och har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0