dags att röra sig mot gymmet !

Har sett dom fyra första nya avsnitten av Melrose Place, kommer ihåg när man var yngre och tittade på dom när man var hemma från skolan. Det var sjukt bra! Och ska jag vara ärlig tycker jag att dom nya avsnitten också var helt okej ;D..men det är ju inte samma sak som förr. Samma gäller 90210 (Beverly Hills). Tänkte börja röra mig mot gymmet nu, har precis blivit klar måste bara packa väskan och hälla i en proteindrink i shakern så jag orkar styrketräna senare ikväll med Emil :)! Orkar inte åka hem emellan. Sitter och lyssnar på Ke$ha-Tic Toc och jag tycker att den låten är svinbra, men vi har inget nedladdningprogram..någon som kan fixa den låten åt mig
kanske? ;D




äsch, vi hörs senare ! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0