Kort arbetsdag..

..som slutade tidigt! Lördagen började med att jag steg upp halv sex, gjorde mig i ordning och åkte iväg till jobbet. Vi hade inventering och då var alla tvugna att vara där. Men det gick ändå rätt snabbt för vi fick sluta redan innan tolv. Så när man ändå var inne i stan passade jag på att ta en fika med mina kära vän Linn och Annie joinade oss en stund innan hon skulle tillbaka och jobba sitt nästa pass. Hittade en kajal&ett brunpuder som behövdes! Dessutom hittade jag en svinsöt godispåse på lagerhaus som jag bara var tvungen att köpa åt Emil. Han älskar såna lakritsrullar så jag kunde bara inte låta bli. Erkänn att den är söt?


Så jävla SÖT! :D

Efter lagerhaus gick vi och handlade lite mat på the beloved Hemköp och sen gick vi skilda vägar..jag hem och hon till sin man. Kom hem för en liten stund sedan, duschade mitt löshår som luktade skit sen nyår och sen har jag plockat lite. Tänkte ta mig an disken eftersom Emil varit för lat för att diska, men då får han laga maten ;D. Pratade med Hifa också, hon kommer förbi en stund innan hon skulle på bio med en vän, mycket trevligt! Har faktiskt själv funderingar på om jag och Emil ska gå och se på bio..skulle vilja se Avatar. Har hört att den är bra? Men det beror förstås på om det finns några biljetter kvar :). Annars blir det mys här hemma framför en bra film. Nu borde jag kika på sf.se om det finns biljetter! Sen ska jag diska.

Vi hörs senare :).. Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0