satans förkylning!

Godmorgon!

Steg upp för en halvtimma sedan, hade mer än gärna legat kvar men sängkläderna och massa annat måste tvättas idag så det var lika bra att stiga upp. Dessutom har jag sovit på tok för länge! Känner mig fortfarande snuvig om inte värre, har lock i öronen och pyttelite ont i halsen..eller det gör som inte ont..äsch jag vet inte vad det är. Tvättiden börjar klockan tio så jag måste snart gå ner, har i alla fall plockat ihop all tvätt så det är bara att gå ner sen. Vad ska jag hitta på mer idag då? Det verkar som att jag är ledig för dom har då inte ringt, men jobba vill jag så man får pengar. Annars så ser det ut som att det blivit lite varmare utomhus, så man kanske tar sig en lång promenad? :) Låter väldigt behövande. Fyfan, alltså vet ni att jag har ätit skit alltså gotta varje dag förra veckan..vafan har jag för fel? Blir så förbannad på mig själv :(. Men denna vecka ska jag verkligen försöka ändra på mig. Det får fan inte gå så här långt..tror dessutom att jag börjar få hål i en av mina tänder och det är fruktansvärt dyrt att laga. Inte okej!

Nåja nu ska jag gå ner till tvättstugan och gruva över mina problem. Sen går jag ner på Ica och köper mjölk till frukosten och snus, då kanske man kan hålla sig borta från allt gott?

nää, skärpning Evin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0