snart åker man och jobbar.

Det suger att vara sjuk speciellt när man måste jobba, men jag känner verkligen att jag inte har råd att sitta hemma hur sjuk jag än är. Jag kan ju i alla fall röra på mig och inge feber har jag så 4 och en halv timma ska jag nog orka med :). Snart är man arbetslös och då får jag vila. Ringde alldeles nyss till telefonjobbet och sa upp mig samt bad dom skicka ett arbetsgivarintyg. Skönt att ha något fixat! Diskade nästan alla disk tidigare, har varit uppe på vinden och hämtat kartongen till hemmabiosystemet och packat en banankartong. Detta är bara början..

har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Vi hörs senare!


bild från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0