Lördag

Godmorgon bloggen :). Har precis vaknat och känner mig lite halvdöd, även fast jag inte drack speciellt mycket igår. Men det känns sjukt skönt att vi skippade att gå ut igår för idag är man lite bättre än man skulle varit om man gått ut :P. Är grymt hungrig så vi funderar på om man skulle beställa pizza, det var väldigt längesen jag åt en calzone, eller en pizza överhuvudtaget, så det hade inte varit helt fel :).

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga, får se vad som händer idag, kanske en promenad senare, eller bara mys&film :). Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: djustd

här blir d nog bara filmkväll. älskar filmkvällar :)

2010-03-20 @ 11:22:40
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0