På fruktansvärt DÅLIGT humör

Jag blir så less, ni förstår inte. Jag känner mig så sjukt frustrerad, speciellt när man är snäll och ställer upp. Vafan är det för jävla sätt? Man är snäll och vill göra det bra för en annan människa, men nä, den personen gör ju inget annat än att gå ifrån och sitta i ett annat rum och prata i telefon. Vad är det för skit?

usch vad jag ogillar sånt, är man på förfest så ska man bannemej umgås och inte sitta i ett annat rum hela kvällen. Nä, skärpning för gudsskull det är faktiskt inte OKEJ!

Allmänt så är det trevligt, Lisa&Denise som är mina närmsta vänner är ju här, Denise ska ju inte med ut, men det är jättetrevligt att hon är här och umgås. Det uppskattas! :)

see ya.


me and babe <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild =)



vad tycks om dagens låt?=)

2010-03-19 @ 23:00:42
Postat av: Anonym

söt bild!



vad tycks om dagens låt?=)

2010-03-19 @ 23:00:54
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0