Slalom

Det var ett par dagar sen jag skrev, men jag har inte riktigt haft tid och sen har jag inte direkt orkat. Igår steg vi upp rätt tidigt, gjorde frunch och sen åkte vi till gymmet och tränade. Efteråt gick vi och inhandlade lite småsaker och sen åkte vi hemåt, packade klart, duschade och körde mot Kalix. Emil körde mig direkt till Allex som bjöd på fika eftersom hon fyllde år i onsdags. Hon bjöd på hemmagjord smörgåstårta och en massa gofika..smörgåstårtan smakade ljuvligt! Senare körde hon mig till systemet, jag köpte vin och Emil hämtade upp mig igen. Åkte hem, satt här hos Emils föräldrar ett tag och sen packade jag väskan igen och åkte tillbaka till Allex och gjorde mig i ordning inför kvällen. Vi förfestade där och kvällen slutade på b4 rätt tidigt.

Imorse steg vi upp vid nio, åt och sedan åkte vi till Svanstein och har varit där och åkt slalom hela dagen, riktigt härligt! Är inte världsbäst på att åka men det är kul ändå :). Ramlade dock sista åket och gjorde två volter, slog i huvudet ganska hårt så jag fick ont i nacken. Men nu känner jag mig mest dåsig. Nåväl. Ska hjälpa Emil och få igång brasan så ska vi grilla korv till middag :)

Ikväll blir det mys med hela familjen Åström med vin, spel och annat gott!

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0