Äggkokning på gång.

Godmorgon kära vänner. Idag är det grått och mulet, idag är en såndär dag när man bara vill ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Kanske slå igång någon serie och bara vara. Men nej nej, jag får inte lata mig..måste ju ta mig upp och komma in i verkligheten och göra något vettigt. Emil har åkt till verkstan och jag har precis kokat ägg och en kopp te, tänkte gå ut och röra på mig innan frukosten men Emil lämnade bilen på verkstan och där ligger mina skor. Suck. Nåja, han kommer nog hit med dom lagomt till då jag har ätit klart.

Annars, vad händer mer idag? Tänkte slå en pling till mina favoritflickor och kolla vad dom har för planer idag, kanske gå ut och gå eller kanske bara sitta inne och snacka skit. Kan behövas ibland för att man ska känna sig levande eller så.

nu ska jag titta till mina ägg och äta dom. hoppas alla har en bra dag! hoppas även på att solen kommer fram direkt jag går ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0