Back in Luleå!

Tjoho och godkväll alla kottar.

Sitter hos mamma i Luleå. Ensam. Utan bobo hjärtat. Buhu. Inte kul. Nä men nu ska vi inte vara såna. Låter som världens tönt, men jag måste faktiskt sova utan Emil idag och det suger ganska mycket. Är ju inte alls van vid det och efter att ha somnat och vaknat nära världens goaste i snart fyra år så är det ganska jobbigt! Men det ska nog gå an ska ni se.

Imorse ringde dom och väckte mig från jobbet runt kvart i åtta. Dom ville nämligen ha in mig på jobb så då var det bara att packa väskan, sminka sig och brumma till Luleå. Måttligt stressigt men det gick bra! Hade sällskap av Amanda i bilen så det var mycket trevligt, hann dock inte få i mig mer än en klunk yoghurt till frukost så man var rätt hungrig vid lunch. Hade hur som helst en väldigt bra dag på jobbet, jag trivs grymt bra med mina arbetskollegor och med jobbet jag har där och jag kan ju säga att jag hur glad som helst som fått börja jobba igen! så sköööönt. Slutade vid fem och då brummade jag till mamma, åt en sallad till middag och sen skuttade jag in i duschen, gjorde mig i ordning och sen åkte, jag, mamma och Robin till Kronan där min moster hade visning för sin nya film. Den var så bra! Otroligt kul att man fick komma och se och träffa alla. Sjukt bra film. Vi kom hem för inte så längesen, tänkte att jag måste ta mig lite ensamtid vid datorn så man inte hamnar efter in nätlivet. haha. Som den nörd jag är. Sitter just nu och nöter Amandas spotifylista och softa gääärnet.

Är väldigt sugen på en promenad så jag kanske går ut och går för mig själv en stund. Hade varit skönt må jag säga! Känner dessutom för att åka till gymmet och träna, men dom stänger typ om tio min så det kan bli lite tätt. Eller vad säger ni? Nåväl, nu ska jag inte uppehålla er med mitt milslångainlägg och gå in på FB istället för att nöta där en stund.

Hoppas alla har haft en supergrym dag och jag får önska er en underbart fortsatt kväll. Tjing! ;)

jag känner att sommaren är på ingång. det är underbart.






gammal bild på mig när jag var mörkhårig. saknar det lite faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0