häng

sitter hos allex och carro och hänger, dom nöter greys anatomi på dvd och jag nöter datorn. har varit här ett tag och tidgare promenerade jag in till stan för att sola. fick faktiskt lite färg men det dröjer väl inte lång tíd tills den är borta lika fort som den kom. som alltid alltså.

det blir ingen krogfest ikväll, håller mig till lördag och då blir det dunderparty och grillning! sjuukt kul, ser faktiskt fram emot en hemmafest. och när man vet att det är hemma fest, ja då känns det att sommaren är på gång. jag börjar faktiskt bli rätt trött på att gå ut på krogen så det kan vara skönt att få lite variation!

nu ska jag fortsätta kika på greys med dom andra och sen kanske jag går en sväng till Carro H och gullar med Oliver och snackar lite skit med Carro och Maddis! fett nice.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0