jag orkar inte blogga.

Den här värmen gör mig till en sämre bloggare. haha, nej inte då. Jag har bara inte haft tid, jobbat och umgåtts har jag gjort. Kom nyss från jobbet, äntligen! Det har varit en lång och slitsam arbetsdag som jag mer än gärna har velat bli av med och till slut så fick jag gå hem. yeey. Lite tråkigt att jobba såna här fina dagar men det kommer ju fler och det är ju helt sjukt hur varmt det har varit dom senaste dagarna eller till och med senaste veckan. Just nu sitter och jag käkar middag, en färdig bacon/broccolipaj, dom är faktiskt helt ok och jag var helt utsvulten eftersom jag inte ätit någon middag. Ska ut och gå med Lisa på nå tag och det ska faktiskt bli skönt med en kvällsprom även fast jag är trött. Men man måste ju såklart ta vara på det fina vädret när det väl är här!

Imorgon jobbar jag mellan tolv och fem, sen får vi se vart skeppet far. Tror Emil åker till Kalix imorrn så det blir väl kvällshäng hos mami.

Förresten, hade en sjukt mysig dag på stan med en av mina favvotjejor, LISA! Hon shoppade och jag dregglade, senare satte vi oss på Roasters eftersom Lisa så snällt ville bjuda mig på en öl. Sjukt mysigt och skönt att sätta sig i kvällssolen och prata massa skit. Jättetrevligt! Tack för myset Lisa ;).





Nu ska jag gå men vi hörs! någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0