kött fiiiifaan

Då var valborgshelgen över och jag måste säga att det är faktiskt skönt! Vi är kvar i Kalix eftersom vi var så trötta igårkväll så vi bestämde oss för att stanna en natt till. Kan väl berätta lite om hur helgen har sett ut..

Fredag: Jag jobbade till åtta och hade egentligen inga bestämda planer på att gå ut, men eftersom det var så många som skulle ut så kunde jag inte hålla mig och gick ut jag med! Vi förfestade ett gäng hos oss och senare tog vi en taxi till Cleo. Dansade och hade allmänt trevligt till stängning. När vi kom hem efterfestade vi ett tag men vid fem tiden blev jag trött och vi gick och la oss!

Lördag: Vaknade alldeles för tidigt medtanke på hur sent vi hade gått och lagt oss men det var bara att vakna och göra det bästa av situationen. Vi packade våra väskor och åkte till max för lite bakfyllekäk..strax därefter åkte vi mot Kalix och vi var väl här kring fem. Planen var att grilla men eftersom det regnade så vart det inte av, men maten var god i alla fall. Det bjöds på marinerad fläskfilé, potatisgratäng och sallad, fick även förrätt och det var skagentoast som också är min personliga favorit! :) Vi förfestade hur som helst här och senare tog vi en taxi till hotell valhall. Hade en SJUKT rolig kväll och jag är så glad över att både Carro&Maddis var där! Det var ju så himla längesen vi dansade ute och det måste göras om snarast. Det blev en liten efterfest men sen vart jag trött och vi gick och la oss efter fyra någon gång.

Nu är det måndag och idag är det superfint väder, 10 plus i skuggan så man kanske ska ta sig en promenix med Amanda. Vi tänkte väl börja röra oss mot Luleå på nå tag också :). Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0