lite sallad till frukost.

Då var det fredag men det känns som måndag? hmm. Steg upp vid halv nio, hoppade i duschen och nu har jag precis gjort mig i ordning. Ska alldeles snart sätta mig på bussen som ska ta mig till Luleå, surt att man ska behöva åka redan nu men nästa buss kommer in för sent så då är det lika bra att åka nu. Börjar jobba klockan två och går till halv åtta, sen blir det väl att åka hem till mamma och umgås resten av kvällen. Ska nämligen upp tidigt imorgon och jobba igen, sen åker jag vidare till Kalix för lite grillparty!

Ska äta upp min sallad, orkade inte göra mig någon macka så det får bli lite fetaostsallad från igår :).

vi hörs ikväll när jag är hos mamma!


Kommentarer
Postat av: Zanna

oh, jag älskar fetaost !

2010-05-14 @ 19:40:13
URL: http://sidecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0