nytränad snart blire promenix!

Häärligt Evin, du orkade träna! fyfan vad skönt det var. Jag känner verkligen att nu måste jag ta träningen på fullaste allvar, för nu är faktiskt sommaren på igång PÅ RIKTIGT ! Idag har vi fotat lite skrot som ska iväg på blocket sen har vi ätit middag och tagit det lugnt. Tränade alldeles nyss i hemmagymmet och snart ska jag och Amanda ut och gå med Gustav :)..Amanda kanske ska åka inlines men eftersom mina är hemma i luleå så får jag gå! Bra det med.

Shit vad jag längtar till sommaren, idag har det fasiken varit varmt! :)

ha en bra kväll mina vänner.


Maddis, Carro och jag i lördags! :)

Kommentarer
Postat av: maddiis

Va fina vi var, trion ! :) ut med pixen på facen :D

2010-05-04 @ 22:16:06
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0