Proteindrink!

Idag bestämde jag mig för att nu jävlar ska det deffas, så jag har precis blandat mig en proteindrink och ska snart ut och åka inlines eller gå en promenad! Inlines lockar mer kan jag säga..det var ju så sjukt längesen jag åkte inlines. Vaknade hur som helst för ett tag sen, körde Emil till verkstan och sen åkte jag tillbaka. Det är alldeles tomt här i huset, eller ja förutom Lilleman&Gustav förstås (familjens goldenretrievers)! Ringde Maddis tidigare men hon låg och sov ännu den sömntutan, men senare ska vi ta en prom i det fina vädret och snacka lite skit! Ska blir mycket trevligt.

Har faktiskt inge mer att skriva just i denna stund. Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0