skorna, jag är kär i dig!


Jag är helt IN LOVE i dom här skorna. Igår när jag såg dom så föll jag pladask, men självklart var dom slut i min storlek (36:orna har en tendens av att alltid vara slut när jag ska beställa). Idag när jag klickade in på Nelly igen så fanns dom i min storlek, men självklart hann jag inte beställa dom och SJÄLVKLART var dom slut senare när jag hade slutat jobbet. Snacka om otur! Jag hoppas och ber om att dom kommer in igen, för jag SKA ha dom!

Hur som helst, skorna kan ju inte ta upp hela mitt liv. Jag har jävlars åkt skytteltrafik mellan Kalix&Luleå under två veckors tid, börjar ju nästan kunna vägen helt utan till, när det svänger och vart det är nittio och vart det är 110..helsjukt. Men, det gör ju inte mig något. Tycker faktiskt att det är ganska skönt. Som en minisemester liksom! Jobbdagen idag den gick väldigt bra, fick vara på kolonial, men även i kassan. Måste än en gång säga att jag trivs väldigt bra där! Sjuukt bra. Jag är så hemskt tacksam för att jag äntligen fått ett jobb, även fast det inte blir så ofta..men någon gång då och då gör ganska mycket.

Är jävligt sugen på ett HÅRT träningspass just nu, även fast jag är ganska trött i kroppen. Men man blir ju piggare efteråt, fast först ska jag dra Amanda i nackhåret och gå ut och gå! Här skall INTE latas. Föörfaaan AMANDA!

Ha en bra kväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0