What to do?

Sitter hos mamma, slutade jobba fem och sen åkte jag hit och lagade tacos åt min familj. Supergott! Var hungrig som en varg så det satt jävligt gott med mat i magen. Är sjukt sugen på att åka och fixa ett gymkort idag, men är väldigt trött idag med så jag kommer nog inte orka. Vafan är det med mig? Börjar jag bli utbränd? HAHA. Vilket skämt.

Emil körde mig till jobbet imorse och sen åkte han till Kalix för jobb så han kommer nog hem sent ikväll. Om han nu inte sover över där, men det hoppas jag inte :).

Har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av kvällen, jag vill träna men som sagt, I'm to tierd..what to do?

Finns nog inge mer å tillägga för tillfället..får ta och önska er en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0