Dags för ett blogginlägg.

Det är ju jävla typiskt att folk lovar lägenheter till en och sen säger att dom gett bort den till någon familjemedlem istället. Varför i hela friden kollar dom inte upp sånt först INNAN dom lovar bort den till mig? Tänka sig vilka jubelidioter det finns här i världen. Aja, nu har jag ännu en lägenhet på gång..tredje gången gillt? Hoppas hoppas..att bo på söder hade faktiskt inte varit helt fel.
Jag tappade lusten till att göra något vettigt idag när jag fick beskedet om lägenheten. Så hittils har jag inte gjort ett piss. Skulle behöva ta tag i disken, men som alltid när man sätter sig vid den här dumburken kan man ju inte slita sig ifrån den. Ikväll blir det i alla fall att åka till gymmet och pumpa ryggen..börjar ju kom i form nu och det känns riktigt bra! Hade dock lovat mig själv att vara nykter helgen som var, men råkade bli full i lördags. Råkade..
jag orkar fan inte skriva nå mer..ska äta lite lunch nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0