Fucking underbart!!

Jag har kommit på att jag är en lycklig människa nu. I slutet av sommaren och i början när hösten kom kändes det som att allt bara var jobbigt. Det var liksom tungt att ens gå ut genom dörren. Jag kände ingen livsglädje överhuvudtaget och ALLT kändes jobbigt. Men nu har allting verkligen vänt. Jag känner mig lyckligare nu än jag någonsin har gjort. Dagarna känns inte långa eller jobbiga, dom känns snarare kortare och underbara. Jag trivs så himla bra med mitt liv här nere. Man tänker inte alltid på att man egentligen är skitlycklig, men idag när jag och Mirja gick från gymmet så sa jag till henne; 'Mirja, vet du vad? Jag känner mig så sjukt lycklig.' Hon vart faktiskt stolt över mig. Och jag tror att varför jag gjorde så många dumma saker tidigare i år var just pågrund av att jag helt enkelt inte var lycklig. Livet kändes tungt, det kändes som att varje gång man kunde stå på benen så föll man direkt..och det gjorde allt så mycket tyngre. Men idag känner jag mig stark. Som Kenta en gång sjöng; Just idag är jag stark! Och det är Just idag som jag känner mig starkare än någonsin, det finns inte en jäkel som kan krossa mig nu. Ingen! Jag står på mina egna ben och lever i nuet.
Det känns helt underbart. Jag är en riktig livsnjutare, den livsnjutaren jag ska vara!

jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: anna

jag rös när jag läste det här, sjukt bra :)

2010-10-16 @ 10:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0