cause you're amazing

Har ni tänkt på att varje årskifte så hetstränar folk, bestämmer sig för att nå nya mål, bli en bättre människa osv? Varför är det så egentligen..varför kan man inte bara bestämma att man ska göra det mitt under året isället? Asså, jag är ju precis likadan som alla andra, men varför ska det egentligen vara så. Man får ju fan bara mer ångest när man till slut inte klarar det man planerat att uppnå och så blir man bara besviken. Det är ju helt jävla onödigt. Jag tror att det egentligen är bättre att bara 'göra det', för då tror jag att det känns bättre, man pressar inte sig själv och så slipper man bli besviken. Tror det är den bästa lösningen på det problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0