man kanske skulle börja ta livet på allvar?

Jag hade jättekul igår, men nu måste jag faktiskt ta och bli lite seriös. Det funkar inte att leva såhär. Sen att jag lägger ner tusentals kronor på taxiresor är ju ABSOLUT inte okej. Fan, jag får bara ångest när jag tänker på det. Aja, på måndag börjar nya livet. Det livet som man alltid börjar varje måndag. Fattar egentligen inte hur man kan ha så sjukt dålig självdisciplin. EN gång i mitt liv har jag haft världens bästa självdisciplin, men jag antar att det var once in a lifetime. Man kanske bara får en chans till att bättra sig? Haha, nej gud vad djup jag blev nu. Klart man kan, bara man vill och nu vill jag faktiskt.

Funderar på att gå ut i snöstormen och handla lite mat, men det känns inte alls lockande..om jag ska vara ärlig. Ska väl ligga i soffan hela dagen tills Annie kommer hem och styr upp mitt liv.

peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0